maandag 4 februari 2013

Wimperextensions.. VOOR & NA

 
DIT IS HET RESULTAAT VAN WIMPEREXTENSIONS!
 
Ik was laatst in de salon waar ik zelf mijn wimperextensions laat zetten en vroeg een klant voor mij of ik foto's van haar mocht maken. Je kan bij haar echt duidelijk het verschil zien van voor en na de behandeling. Deze mevrouw gebruikt de D-curl van Lashextend. Als je naar www.lashextend.nl gaat kun je, als je zelf een salon hebt of als consument, producten bestellen en ook trainingen volgen. Ik bestel zelf op deze site de Black Mascara. Die kun je aanbrengen als je wil dat je wimpers nog voller en zwarter lijken. Als na behandeling heb ik ook de eye remover bij hun besteld, zodat de mascara goed verwijdert kan worden, zonder beschadiging van de wimperextensions. Ik ben erg tevreden over dit merk. Het is voor jezelf altijd even uitzoeken wat het beste bij je past en of het werkt. Maar sinds mijn salon dit merk gebruikt blijven mijn wimperextensions langer en beter zitten en zijn er dus ook mogelijkheden om aftercare producten te bestellen. Zo heb je alles van 1 lijn en dat vind ik zelf erg prettig.
 
 
VOOR
 
 
 
 NA
 

13 opmerkingen:

  1. leuk artikel!
    je hebt een leuke blog, elkaar volgen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meid..

      Jaa lijkt me heel leuk om elkaar te volgen :D

      xx

      Verwijderen
  2. wauw heel mooi! misschien ga ik het ooit toch ook nog eens doen (:
    thanks voor het volgen, ik volg je terug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, je kan het altijd proberen en als je het niks vind kun je ze er natuurlijk zo laten afhalen :-) Hou me op de hoogte als je het ooit wilt laten doen :D

      Verwijderen
  3. Wat een verschil zeg; mooi. Ik zal je terugvolgen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi !
    Zullen we elkaar volgen ?

    Liefss
    www.xprettythings.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ja echt super, die salon is ook echt heel goed! Dat meisje doet het al jaren en is ook echt super ervaren!

      Verwijderen
  6. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen