woensdag 13 februari 2013

BEFORE & AFTER LASHEXTEND







 

 
Dit zijn de foto's van de training, waarvoor ik model heb gezeten. Je ziet dat ik van mijzelf vrij lange en donkere wimpers heb, alleen staan ze iets recht vooruit. Ze hebben bij mij de D-curl van 0,20 mm dikte geplaatst. Het is een natuurlijke look en toch oogt het heel vol. De trainees deden dit pas voor de tweede keer op een echt model, ik vind het echt knap gedaan. Het was ook een hele gezellige avond, leuke trainsters en heel professioneel. Alles was geregeld, avondeten, aparte ruimte voor theorie en zoals je kunt zien de ligbedden met een heerlijk dekentje. De trainingen worden gegeven in kleine groepjes en het is ook mogelijk om 1 op 1 training te krijgen. Dames die een eigen salon hebben en wimperextensions willen gaan laten zetten. LasheXtend is echt een aanrader, ze hebben een eigen webshop, je kunt bij hun dus al je benodigdheden bestellen. Wil je wimperextension laten zetten dan kun je ook contact opnemen via www.lashextend.nl

3 opmerkingen:

  1. AMAZING lashes! I absolutely love your blog! Specially the photos because they are so detailed and clear. I really enjoyed browsing your blog. I followed you on GFC! Hoping you can come by mine too :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx for your sweet comment :D For sure I will post more about eye lashes :D I am addicted haha..

      And of course I will take a look on your blog and following you..

      We keep in touch!

      xxx

      Verwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen