dinsdag 19 februari 2013

VERWIJDERING WIMPEREXTENSIONS

Goedemiddag,
 
Gisteravond was ik weer model voor wimperextensions bij LasheXtend. (www.lashextend.nl) Deze keer heb ik er voor gekozen om ze te laten verwijderen, zodat ik mijn wimpers rust kan geven. Ik was heel erg bang dat er niks meer zou over blijven van mijn eigen wimpers, maar tot mijn grote verbazing zijn ze nog even lang en vol. Het zit ook vaak tussen je oren dat je denkt dat het minder is geworden, omdat ze er met wimperextensions natuurlijk nog voller uit zien. De trainee had op mij geoefend en het ging heel goed. Het doet geen pijn. Met een speciale remover gel halen ze de wimperextensions er voorzichtig 1 voor 1 af.
 
Ik heb gisteren vernomen dat ze ook modellen voor wimperextensions zoeken bij Wellness Massage in Harderwijk. Je zou via de website contact met hun kunnen opnemen, http://wellnessmassageharderwijk.nl/. Voor een training word meestal een nieuwe set geplaats. Het is dan gratis en je kunt meteen ervaren hoe het is om wimperextensions te hebben.
 
Woon in je in de buurt van Arnhem of Nijmegen dan is Haarstudio Allure in Elst echt een aanrader om naar toe te gaan. Zij zetten ook wimperextensions en hebben hiervoor een professionele opleiding gevolgd. Ze zijn goed in hun werk en gezellige meiden. http://www.haarstudioallure.nl/
 
Hier een foto van mijn eigen wimpers met mascara:
 
 


2 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn! Is toch maar niets voor mij :)
    Elkaar volgen?
    Kus <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen