maandag 11 februari 2013

Vandaag zit ik model bij Lashextend...

Goedemiddag volgers,
 
Vanavond mag ik model liggen bij een wimperextensions training van LashExtend. Ik ben zo benieuwd, de trainsters zijn namelijk beginnend en je weet niet hoe het eruit komt te zien. Maar wel erg leuk om dat mee te maken.
 
Ze hebben trouwens vaker modellen nodig, bijna elke week geven zij namelijk een training! Dus als het je leuk lijkt kun je contact opnemen via de website www.lashextend.nl.
 
De trainingen worden gegeven in Amersfoort en verzorgd met eten en drinken. Als je daar bent geweest krijg je een hele nieuwe set wimperextensions, dus dat is toch leuk meegenomen. Dus als je wilt weten hoe het is om wimperextensions te hebben, geef je op! Dan ervaar je het zelf :D

Op het moment zijn er nog twee plekken beschikbaar om de training te volgen voor 17/18 februari, dus wellicht dat ze daarvoor ook nog modellen nodig hebben.
 
Ik ben ook erg benieuwd en zal later ook even de foto's plaatsen van voor & na.

Hieronder zijn de foto's van de training, die twee weken geleden gegeven werd. Ik heb ze van de website www.lashextend.nl










 
 


1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen