zaterdag 16 februari 2013

UPDATE WIMPEREXTENSIONS

Dag lieve volgers,
 
Inmiddels heb ik mijn wimperextensions er alweer 5 dagen op zitten en heb even foto's gemaakt van hoe het er nu uit ziet. Ik zie en merk zelf geen verschil met de eerste dag. Ze zijn nog steeds erg vol en mooi. Ik ben erg verkouden geweest, vaak niezen en traan ogen, maar mijn wimpers hebben er gelukkig geen last van gehad. Ik ben echt tevreden over LasheXtend, ik heb hiervoor ook wel eens andere wimperextensions gehad van een ander merk. Ik merkte toch dat de kwaliteit van de wimpers minder waren, in de eerste week vielen er al zeker 10 wimpers uit. Ik heb daar nu dus echt nog geen last van. Het kan liggen aan de kwaliteit van de lijm, maar ook zeker aan de persoon die het opzet. Ik heb nog even gekeken op de site van www.lashextend.nl en heb meteen maar de speciale Mascara gekocht. Ik heb binnenkort een bruiloft en wil ze daarom extra zwart maken. Ik zou zelf de Mascara niet vaak gebruiken, omdat het niet het beste is voor je wimperextensions en door het schoonmaken moet je dus weer aan je wimpers zitten. Het beste is om er eigenlijk NIET aan te zitten, alleen met het speciale borsteltje wat je mee krijgt kun je af en toe de haartjes in de goede richting kammen.
 
Maandag geeft LasheXtend weer een training en dan gaan mijn wimperextensions eraf. De trainees moeten namelijk leren om wimperextensions te verwijderen. Ik word dus weer een ervaring rijker. Ook hiervan zal ik foto's maken en jullie up to date houden :D
 
Mochten er vragen zijn, tips, ervaringen of leuke mededelingen.. Schroom niet om comments te plaatsen :-)
 




3 opmerkingen:

  1. Ik ben jaloers op jou wimpers :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha aah, lijkt het je ook wat, wimperextensions? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen