donderdag 31 januari 2013

NIEUW! MYscara....

Hallo volgers,
 
 
Zoals we weten bestaan er wimperextensions voor verlenging en verdikking, wat een natuurlijke en volle look geeft. Zelf heb ik wimperextensions op mijn bovenste wimpers, zoals je dat eigenlijk bij iedereen ziet die het gebruikt. Ik weet niet of er ook wimperextensions bestaan voor de onderste wimpertjes, maar ben er achter gekomen dat MYscara een super mooi effect kan geven. Een vriendin van mij heeft het van de week laten doen. Wat er gebeurd is dat de MYscara eigenlijk een coating is over je eigen wimpers heen en die zonder extensions de wimpers zwarter en voller laten lijken. Nu heeft zij dus haar onder wimpers laten behandelen met MYscara, aangezien het ook niet voor thuis gebruik is. Zij heeft nu boven wimperextensions en aan de onder kant een zwarte coating, waardoor ze niet iedere dag mascara aan de onderkant hoeft te gebruiken. Je wimpers zijn mooi vol en zwart en je hoeft s'ochtends dus echt niks meer aan je ogen te doen haha. Ik zal binnenkort wat foto's maken, zodat jullie ook kunnen zien wat ik bedoel en hoe het resultaat is. De coating blijft ongeveer 2-3 weken zitten en je zou het dus elke keer kunnen laten behandelen, gelijktijdig met je wimperextensions.
 
De nazorg voor de MYscara:
 
Je wimpers mogen de eerste twee uur na de behandeling niet nat worden.
De eerste twee dagen niet naar een stoombad, sauna of zwembad gaan.
Zorg ervoor dat je niet op je wimpers slaapt.
Make-up producten mag je rond de ogen gebruiken, maar wel op waterbasis.
Na het douchen niet in de ogen wrijven maar droog deppen.
Zit niet teveel aan je wimpers, dat kan leiden tot beschadiging.
 
 


3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het volgen, ik volg terug :)
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen