woensdag 23 januari 2013

HAIREXTENSIONS & WIMPEREXTENSIONS

Vandaag eindelijk weer mijn hairextensions laten plaatsen. Ik heb van mijzelf lang donker haar, maar het is heel stijl en daarom zit er niet veel volume in. Ik heb nu 150 extensions laten plaatsen van 50 cm. Het ziet er heel natuurlijk uit en het geeft meteen volume. Aan de onder kant zijn er 50 geplaatst, aan de zijkanten ieder 50 en boven op, iets onder je kruin, ook 50 hairextensions van 40 cm. Dan creëer je meer volume. Ik heb een mix gekozen van steile hairextensions en een lichte krul, dit geeft echt het perfecte effect. Zelf gebruik ik de I-tip microring hairextensions, ze worden bevestigd aan een plukje eigen haar door middel van een ringetje die word dicht geknepen met een speciale tang. Zo heb je dus niet last van lijmresten en ze zijn ook weer makkelijk te verwijderen. Ik gebruik de hairextensions van Indian gold, ze blijven heel lang mooi. Zij hebben ook een webshop op www.indiangold.nl. Wassen, stijlen, krullen, alles kan. Ik heb trouwens drie kleuren gekozen dat geeft ook meer volume. Donkerbruin, chocolade bruin (om een gloed te creëren) en lichtbruin. Ik krijg altijd reacties over mijn haar, zelfs als ik in de stad loop.
 
EN
 
Vandaag weer mijn wimperextensions laten opvullen. Ik heb de D-curl, in één van mijn vorige posts kun je zien hoe de verschillende curls eruit zien. De behandeling duurde 45 minuten en mijn wimpers zijn weer helemaal mooi en vol. Ik had vandaag trouwens ook een speciale mascara gekocht, die zorgt voor extra volume en geeft een mooie zwarte kleur. Je kunt de mascara makkelijk verwijderen met water. Zowel mijn wimperextensions als producten zijn van LashExtend. Dat is een nieuw merk. Ben heel erg tevreden over de kwaliteit. Ik zag ook dat ze een webshop hebben en zelfs trainingen geven. Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn of producten online willen bestellen kan dat op www.lashextend.nl. Er staat ook contact informatie bij, dus voor vragen kunnen jullie ook die mensen bereiken. Hieronder een foto van de speciale mascara speciaal voor wimperextensions.
 


3 opmerkingen: