vrijdag 4 januari 2013

Wimperextensions Amersfoort, Lash eXtend wimperextensions SUPER!

Zo tevreden!
 
 Ik heb al jaren wimperextensions maar ben nu bij Wimperextensions Amersfoort geweest en ik kan niet geloven hoe mooi het is en hoe zacht ze aanvoelen.
 
Ik had altijd Blink wimperextensions maar ben erover uit Lash eXtend wimperextensions zijn echt top!
 
Ik heb de D curl lengte 9, 10 en 12 op! Ik denk dat ik zelf ook de training ga volgen om zelf wimperextensions te zetten. Zelf laat ik ze om de twee weken opvullen, om elke keer een mooi resultaat te hebben en daardoor onderhoud je je eigen wimpers ook goed.
 
Neem anders even een kijkje op www.wimperextensionsamersfoort.nl
 
Ik wist het ook niet maar je kunt dus nu zelf trainingen volgen en producten bestellen.
 
Take a look ladies..


5 opmerkingen:

  1. Thank you so much.. Of course I will follow you too :D

    Enjoy your evening!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt heel benieuwd naar wimperextentions.
    Super leuk dat je er een blog over hebt.

    Love Bo,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel dat je een berichtje achter gelaten hebt.. Ik zal nog meer dingen plaatsen over wimperextensions en als je het ooit wilt proberen dan heb ik nog wel een paar goeie adresjes voor je :-)

      Geniet van je dagje!

      xoxo

      Verwijderen
  3. I like your blog! Follow you now - hope you will return the favor and follow back :)

    greetings
    http://www.styleundsein.de

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes of course, thanks for your comment!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen